دکتر هوشنگ میرزایی

محل کار: گروه کاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی

نشانی: تهران- اوین- بلوار دانشجو- خیابان کودکیار

کدپستی: 1985713834

تلفن: 22180037-021

نمابر: 22180037-021

پست الکترونیک: hooshang_mirzaie@yahoo.com

ho.mirzaie@uswr.ac.ir                                                                                              

 - سوابق تحصیلات دانشگاهی:

 

-       کارشناسی کاردرمانی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، 1367-1371

-       کارشناسی ارشد کاردرمانی-گرایش روان، دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1373-1377

-       دکترای تخصصی کاردرمانی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1388-1394

2- سوابق آموزشی

2-الف- سوابق تدریس تئوری:

-       تدریس تئوری فعالیت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال اول سال تحصیلی 73-1372 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 79-1378

-       تدریس فعالیت‌های مورد استفاده در کاردرمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال اول سال تحصیلی 73-1372 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 79-1378

-       تدریس کاردرمانی در بیماران روان 1 و 2، در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال دوم سال تحصیلی 73-1372 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 80-1379

-       تدریس بازی‌درمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نیمسال اول سال تحصیلی 79-1378 و نیمسال اول سال تحصیلی 80-1379

-       تدریس تئوری فعالیت‌ها در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از نیمسال دوم سال تحصیلی74-1373 تا نیمسال دوم 76-1375

-       تدریس فعالیت‌های مورد استفاده در کاردرمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از نیمسال دوم سال تحصیلی74-1373 تا نیمسال دوم 76-1375

-       تدریس تئوری بازی‌درمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی از نیمسال اول سال تحصیلی80-1379 تا نیمسال دوم 94-1393

-       تدریس جامعه‌شناسی کاردرمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه کارشناسی کاردرمانی نیمسال دوم سال تحصیلی 85-1384 و نیمسال دوم 86-1385

-       تدریس تئوری گروه‌درمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه کارشناسی کاردرمانی در نیمسال دوم 86-1385

-       تدریس کاردرمانی جسمانی 4 (به صورت مشترک) در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه کارشناسی کاردرمانی در نیمسال دوم 85-1384

-       تدریس حرکات ورزشی و سرودهای خاص در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه آموزشی پیش‌دبستانی از نیمسال دوم سال تحصیلی 81-1380 تا نیمسال دوم 94-1393

-       تدریس بهداشت روانی معلولین در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه آموزشی پیش‌دبستانی نیمسال دوم 94-1393

-       تدریس توانبخشی حرفه‌ای در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای دوره‌ی کارشناسی ارشد کاردرمانی در نیمسال اول سال تحصیلی 87-1386 و نیمسال اول 88-1387

-       تدریس رشد روانی حرکتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، گروه کارشناسی گفتاردرمانی در نیمسال اول 90-1389

-       تدریس بازی‌درمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، گروه کارشناسی گفتاردرمانی در نیمسال دوم 90-1389

-       تدریس کاردرمانی در کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال دوم 90-1389

-       تدریس رشد روانی-حرکتی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، گروه آموزشی گفتار درمانی در نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 تا نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393

-       تدریس بازی‌درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، گروه آموزشی گفتار درمانی در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 94-1393

2-ب- سوابق تدریس بالینی:

-       کار‌آموزی روان (روانپزشکی بزرگسالان) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال اول سال تصحیلی 73-1372 تا نیمسال اول 80-1379

-       کارآموزی بالینی 2 (کاردرمانی ذهنی کودکان) دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از ترم تابستانی 1379 تا نمیسال دوم سال تحصیلی 94-1393

-       کارآموزی بالینی کاردرمانی روان 2، دانشگاه علوم پزشکی ایران در نیمسال دوم سال تحصیلی 80-1379

-       کارآموزی در عرصه (کلینیک بازی‌درمانی) دانشگاه علوم پزشکی ایران در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392

-       کارآموزی روان 2 (ذهنی کودکان) دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1392 و نیمسال اول سال تحصیلی 92-1392

3- سوابق علمی:

-       کارگاه خانواده درمانی و پویایی خانواده اسفند ماه 1374

-       سخنرانی در ششمین کنگره کاردرمانی ایران «بررسی استرسورهای دانشجویان کاردرمانی» آذرماه 1377

-       شرکت در سمینار Neurorehabilitation، 1382، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی-مشورتی سندرم داون، آبان ماه 1383، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در پنجمین همایش کودکان با کم توانی ذهنی، آذر ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی استخراج اطلاعات از منابع علمی، اسفند ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی Translation، اسفند ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی Oral Presentation، اسفند ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیتسی و توانبخشی

-       برگزاری کارگاه آموزشی بازی درمانی در دوازدهمین کنگره کاردرمانی ایران، دیماه 1385

-       شرکت در کارگاه آموزشی SPSS، بهمن ماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی آزمایش‌های پاراکلینیکی در کاردرمانی، اسفند ماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی روش تحقیق پیشرفته، اسفندماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی مقاله نویسی لاتین، اسفند ماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در اولین کنگره‌ی میان رشته‌ای روش‌ههای پژوهش در علوم اعصاب، اردیبهشت ماه 1386

-       شرکت در کارگاه یک روزه‌ی توانبخشی حرفه‌ای، اردیبهشت ماه 1386، دانشگاه علوم پزشکی ایران

-       شرکت در کارگاه آموزشی تدوین طرح درس روزانه، تیر ماه 1386، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی Systematic Review، بهمن ماه 1386، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی نقش کاردرمانی در توانبخشی معتادان، بهمن ماه 1386، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

4- سوابق پژوهشی:

-       بررسی فشارزاهای روانی و عملکرد تطابقی دانشجویان کاردرمانی، تهران 1376

-       بررسی نگرش دانشجویان کارشناسی کاردرمانی به واحدهای بالینی، تهران 1381

-       کاردرمانی در کودکان کلامزی (جمع آوری و تالیف)، تهران 1384

-       توانبخشی در اندام فوقانی کودکان فلج مغزی، تهران 1385

-       بررسی مقایسه‌ای تاثیر تحریکات حسی زودهنگام و دیرهنگام در سطح هوشیاری بیماران اغمایی ناشی از ضربه‌ی مغزی، شیراز 1385

-       اختلالات یادگیری و تغذیه (راهنما برای کاردرمانگران و والدین)، تهران 1386

-       بررسی عملکرد آنتی‌اکسیدان‌ها در مقابله با اثرات رادیکال‌های آزاد در سندرم داون، تهران 1386

-       بررسی تاثیر فعالیت‌های حرکتی درشت بر فرآیند توجه دانش‌آموزان پسر سندرم داون، تهران 1386

-       تهیه‌ی بسته‌ی آموزشی پرورشی با رویکرد جامعه‌نگر بر پایه‌ی الگوهای رشدی تکاملی جهت کودکان و نوجوانان به سفارش موسسه‌ی خیریه‌ی مهرآفرین، تهران 1387

-       تاثیر تخصص یافتگی نیمکره‌های مغزی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری، تهران 1387

-       ترجمه و گردآوری توانمندی‌های ارتباطی اختصاصی دست، تهران 1388

-       ناثیر رویکرد شناخت‌گرا در عملکرد کاری روزمره بر عملکرد حرکتی کودکان ADHD، تهران 1390

-       بررسی نیازسنجی بازی در کودکان 2 تا 12 ساله‌ی شهر تهران، تهران 1391

-       بررسی تاثیر برنامه‌ی مدیریت استرس مادران کودکان با تشخیص رفتار مقابله‌ای منفی بر علائم این کودکان، تهران 1392

-       بررسی تاثیر بازی‌درمانی گروهی بر عملکرد ارتباطی کودکان اوتیستیک، تهران 1393

-       بررسی تاثیر بازی‌های نمایشی بر روابط بین فردی کودکان با تشخیص ADHD، تهران 1393

-       بررسی اثر مقایسه‌ای دوشیوه‌ی فیلیال‌تراپی و بازی‌درمانی آدلرین بر کودکان ADHD، تهران 1393

5--سوابق اشتغال:

-       کارشناس کاردرمانی در مرکز بازتوانی اعصاب و روان جانبازان بنیاد جانبازان از اردیبشهت ماه 1372 لغایت آبان ماه 1373

-       کارشناس آموزش و مدرس در دانشگاه علوم بهزیستی و توابخشی، گروه آموزشی کاردرمانی از آبان ماه 1373 تا حال حاضر

-       مسئول بخش کاردرمانی ذهنی مرکز جامع توانبخشی شهدای جلائی‌پور (دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی) از تیرماه 1379 لغایت مهرماه 1382

-       مسئول بخش کاردرمانی ذهنی مرکز جامع توانبخشی اسماء (دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی) از مهرماه 1382 تا حال حاضر

6- مقالات منتشر شده

-       2014; Iranian Rehabilitation Journal, Cognitive Behavioral Stress Management Program and Mothers of Children with Oppositional Defiant Disorder. Volume 12, no. 21, September 2014, p:43-47

-       1391؛ مجله علمی پژوهشی توانبخشی نوین، اثر بخشی رویکرد درمانی «شناختگرا به عملکردکاری روزمره». دوره 6، شماره4، زمستان91.

-       1388؛ فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی، بررسی تاثیر فعالیت‌های حرکتی درشت بر فرآیند توجه دانش‌آموزان پسر مبتلا به نشانگان داون. دوره دهم، شماره سوم، پاییز 1388.

-       1388؛ فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی، تاثیر آموزش گروهی والدین کودکان 4 تا 10 ساله مبتلا به اختلال نقصان توجه-بیش‌فعالی بر اختلال رفتاری. دوره دهم، شماره سوم، پاییز 1388.

-       1386؛ فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی، مقایسه تاثیر تحریکات حسی بر سطح هوشیاری بیماران دچار اغما در دو زمان دیرهنگام و زودهنگام. دوره هشتم، شماره سوم، پاییز 1386.

-       2015; Medical Journal of THE ISLAMIC REPUBLIC OF IRAN, Effects of Child-Centered Play Therapy (Adlerian Play Therapy) on Symptoms of Hyperactivity and Parenting Stress in Mothers of Children with Attention Deficit/Hyperactivity disorder.

 

 

 

 

 

دکتر هوشنگ میرزایی

محل کار: گروه کاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی

نشانی: تهران- اوین- بلوار دانشجو- خیابان کودکیار

کدپستی: 1985713834

تلفن: 22180037-021

نمابر: 22180037-021

پست الکترونیک: hooshang_mirzaie@yahoo.com

ho.mirzaie@uswr.ac.ir                                                                                              

 - سوابق تحصیلات دانشگاهی:

 

-       کارشناسی کاردرمانی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، 1367-1371

-       کارشناسی ارشد کاردرمانی-گرایش روان، دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1373-1377

-       دکترای تخصصی کاردرمانی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1388-1394

2- سوابق آموزشی

2-الف- سوابق تدریس تئوری:

-       تدریس تئوری فعالیت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال اول سال تحصیلی 73-1372 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 79-1378

-       تدریس فعالیت‌های مورد استفاده در کاردرمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال اول سال تحصیلی 73-1372 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 79-1378

-       تدریس کاردرمانی در بیماران روان 1 و 2، در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال دوم سال تحصیلی 73-1372 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 80-1379

-       تدریس بازی‌درمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نیمسال اول سال تحصیلی 79-1378 و نیمسال اول سال تحصیلی 80-1379

-       تدریس تئوری فعالیت‌ها در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از نیمسال دوم سال تحصیلی74-1373 تا نیمسال دوم 76-1375

-       تدریس فعالیت‌های مورد استفاده در کاردرمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از نیمسال دوم سال تحصیلی74-1373 تا نیمسال دوم 76-1375

-       تدریس تئوری بازی‌درمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی از نیمسال اول سال تحصیلی80-1379 تا نیمسال دوم 94-1393

-       تدریس جامعه‌شناسی کاردرمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه کارشناسی کاردرمانی نیمسال دوم سال تحصیلی 85-1384 و نیمسال دوم 86-1385

-       تدریس تئوری گروه‌درمانی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه کارشناسی کاردرمانی در نیمسال دوم 86-1385

-       تدریس کاردرمانی جسمانی 4 (به صورت مشترک) در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه کارشناسی کاردرمانی در نیمسال دوم 85-1384

-       تدریس حرکات ورزشی و سرودهای خاص در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه آموزشی پیش‌دبستانی از نیمسال دوم سال تحصیلی 81-1380 تا نیمسال دوم 94-1393

-       تدریس بهداشت روانی معلولین در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای گروه آموزشی پیش‌دبستانی نیمسال دوم 94-1393

-       تدریس توانبخشی حرفه‌ای در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای دوره‌ی کارشناسی ارشد کاردرمانی در نیمسال اول سال تحصیلی 87-1386 و نیمسال اول 88-1387

-       تدریس رشد روانی حرکتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، گروه کارشناسی گفتاردرمانی در نیمسال اول 90-1389

-       تدریس بازی‌درمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، گروه کارشناسی گفتاردرمانی در نیمسال دوم 90-1389

-       تدریس کاردرمانی در کودکان عقب‌مانده‌ی ذهنی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال دوم 90-1389

-       تدریس رشد روانی-حرکتی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، گروه آموزشی گفتار درمانی در نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 تا نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393

-       تدریس بازی‌درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، گروه آموزشی گفتار درمانی در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 تا نیمسال دوم سال تحصیلی 94-1393

2-ب- سوابق تدریس بالینی:

-       کار‌آموزی روان (روانپزشکی بزرگسالان) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نیمسال اول سال تصحیلی 73-1372 تا نیمسال اول 80-1379

-       کارآموزی بالینی 2 (کاردرمانی ذهنی کودکان) دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از ترم تابستانی 1379 تا نمیسال دوم سال تحصیلی 94-1393

-       کارآموزی بالینی کاردرمانی روان 2، دانشگاه علوم پزشکی ایران در نیمسال دوم سال تحصیلی 80-1379

-       کارآموزی در عرصه (کلینیک بازی‌درمانی) دانشگاه علوم پزشکی ایران در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392

-       کارآموزی روان 2 (ذهنی کودکان) دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1392 و نیمسال اول سال تحصیلی 92-1392

3- سوابق علمی:

-       کارگاه خانواده درمانی و پویایی خانواده اسفند ماه 1374

-       سخنرانی در ششمین کنگره کاردرمانی ایران «بررسی استرسورهای دانشجویان کاردرمانی» آذرماه 1377

-       شرکت در سمینار Neurorehabilitation، 1382، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی-مشورتی سندرم داون، آبان ماه 1383، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در پنجمین همایش کودکان با کم توانی ذهنی، آذر ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی استخراج اطلاعات از منابع علمی، اسفند ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی Translation، اسفند ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی Oral Presentation، اسفند ماه 1384، دانشگاه علوم بهزیتسی و توانبخشی

-       برگزاری کارگاه آموزشی بازی درمانی در دوازدهمین کنگره کاردرمانی ایران، دیماه 1385

-       شرکت در کارگاه آموزشی SPSS، بهمن ماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی آزمایش‌های پاراکلینیکی در کاردرمانی، اسفند ماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی روش تحقیق پیشرفته، اسفندماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی مقاله نویسی لاتین، اسفند ماه 1385، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در اولین کنگره‌ی میان رشته‌ای روش‌ههای پژوهش در علوم اعصاب، اردیبهشت ماه 1386

-       شرکت در کارگاه یک روزه‌ی توانبخشی حرفه‌ای، اردیبهشت ماه 1386، دانشگاه علوم پزشکی ایران

-       شرکت در کارگاه آموزشی تدوین طرح درس روزانه، تیر ماه 1386، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی Systematic Review، بهمن ماه 1386، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

-       شرکت در کارگاه آموزشی نقش کاردرمانی در توانبخشی معتادان، بهمن ماه 1386، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

4- سوابق پژوهشی:

-       بررسی فشارزاهای روانی و عملکرد تطابقی دانشجویان کاردرمانی، تهران 1376

-       بررسی نگرش دانشجویان کارشناسی کاردرمانی به واحدهای بالینی، تهران 1381

-       کاردرمانی در کودکان کلامزی (جمع آوری و تالیف)، تهران 1384

-       توانبخشی در اندام فوقانی کودکان فلج مغزی، تهران 1385

-       بررسی مقایسه‌ای تاثیر تحریکات حسی زودهنگام و دیرهنگام در سطح هوشیاری بیماران اغمایی ناشی از ضربه‌ی مغزی، شیراز 1385

-       اختلالات یادگیری و تغذیه (راهنما برای کاردرمانگران و والدین)، تهران 1386

-       بررسی عملکرد آنتی‌اکسیدان‌ها در مقابله با اثرات رادیکال‌های آزاد در سندرم داون، تهران 1386

-       بررسی تاثیر فعالیت‌های حرکتی درشت بر فرآیند توجه دانش‌آموزان پسر سندرم داون، تهران 1386

-       تهیه‌ی بسته‌ی آموزشی پرورشی با رویکرد جامعه‌نگر بر پایه‌ی الگوهای رشدی تکاملی جهت کودکان و نوجوانان به سفارش موسسه‌ی خیریه‌ی مهرآفرین، تهران 1387

-       تاثیر تخصص یافتگی نیمکره‌های مغزی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری، تهران 1387

-       ترجمه و گردآوری توانمندی‌های ارتباطی اختصاصی دست، تهران 1388

-       ناثیر رویکرد شناخت‌گرا در عملکرد کاری روزمره بر عملکرد حرکتی کودکان ADHD، تهران 1390

-       بررسی نیازسنجی بازی در کودکان 2 تا 12 ساله‌ی شهر تهران، تهران 1391

-       بررسی تاثیر برنامه‌ی مدیریت استرس مادران کودکان با تشخیص رفتار مقابله‌ای منفی بر علائم این کودکان، تهران 1392

-       بررسی تاثیر بازی‌درمانی گروهی بر عملکرد ارتباطی کودکان اوتیستیک، تهران 1393

-       بررسی تاثیر بازی‌های نمایشی بر روابط بین فردی کودکان با تشخیص ADHD، تهران 1393

-       بررسی اثر مقایسه‌ای دوشیوه‌ی فیلیال‌تراپی و بازی‌درمانی آدلرین بر کودکان ADHD، تهران 1393

5--سوابق اشتغال:

-       کارشناس کاردرمانی در مرکز بازتوانی اعصاب و روان جانبازان بنیاد جانبازان از اردیبشهت ماه 1372 لغایت آبان ماه 1373

-       کارشناس آموزش و مدرس در دانشگاه علوم بهزیستی و توابخشی، گروه آموزشی کاردرمانی از آبان ماه 1373 تا حال حاضر

-       مسئول بخش کاردرمانی ذهنی مرکز جامع توانبخشی شهدای جلائی‌پور (دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی) از تیرماه 1379 لغایت مهرماه 1382

-       مسئول بخش کاردرمانی ذهنی مرکز جامع توانبخشی اسماء (دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی) از مهرماه 1382 تا حال حاضر

6- مقالات منتشر شده

-       2014; Iranian Rehabilitation Journal, Cognitive Behavioral Stress Management Program and Mothers of Children with Oppositional Defiant Disorder. Volume 12, no. 21, September 2014, p:43-47

-       1391؛ مجله علمی پژوهشی توانبخشی نوین، اثر بخشی رویکرد درمانی «شناختگرا به عملکردکاری روزمره». دوره 6، شماره4، زمستان91.

-       1388؛ فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی، بررسی تاثیر فعالیت‌های حرکتی درشت بر فرآیند توجه دانش‌آموزان پسر مبتلا به نشانگان داون. دوره دهم، شماره سوم، پاییز 1388.

-       1388؛ فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی، تاثیر آموزش گروهی والدین کودکان 4 تا 10 ساله مبتلا به اختلال نقصان توجه-بیش‌فعالی بر اختلال رفتاری. دوره دهم، شماره سوم، پاییز 1388.

-       1386؛ فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی، مقایسه تاثیر تحریکات حسی بر سطح هوشیاری بیماران دچار اغما در دو زمان دیرهنگام و زودهنگام. دوره هشتم، شماره سوم، پاییز 1386.

-       2015; Medical Journal of THE ISLAMIC REPUBLIC OF IRAN, Effects of Child-Centered Play Therapy (Adlerian Play Therapy) on Symptoms of Hyperactivity and Parenting Stress in Mothers of Children with Attention Deficit/Hyperactivity disorder.

 

 

 

 

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: